Ahlberg bil

KUND: Ahlberg bil
KATEGORI: Native


Nativekampanjer på blt.se och sydostran.se.
MÅL: Att nå ut med budskap om tjänster på ett fördjupat sätt

  • ”Det finns en hel del produkter och tjänster som kräver sin förklaring, som exempelvis varför man ska göra en hjulinställning eller varför det är viktigt att laga ett stenskott i tid.

    Här passar nativeformatet väldigt bra!”

    ”Vi är mycket nöjda med själva samarbetet med BLT-Sydöstran också. Texterna har varit bättre än vad man kan förvänta sig när någon kommer utifrån som ska beskriva våra tjänster. Här har man verkligen varit bra på att lyssna och förstå vår verksamhet och produkterna.

    Effekten av kampanjerna har varit bra! Det är både varumärkesbyggande och informativt. Det märks att det har gett avtryck och det har också uppmärksammats av flera kollegor i branschen.

    Vi valde att göra några nativekampanjer på prov först. Nu är vi så nöjda så vi har tecknat upp för flera!”

    Eva-Britt Gunnarsson, Marknadschef på Ahlberg bil